2017年8月15日 星期二

誠信?你來跟我講呢D!

要講無誠信,排第一肯定是中國共產黨。中國人信錯佢,國民黨就唔晒講啦。

英國佬係點諗?香港人都不是好有智慧。當年簽什麼中英聯合聲明,又訂咩基本法,通通是自我感覺良好。咁都信佢?有點智商也不會把繁榮既香港拱手相讓予恐怖政權啦。

好彩,中國共產黨雖然無檢討文革之禍,但也不會把大饑荒及文革說成是「中國」的風光事蹟吧。

大家唔明我講乜,請去去天安門望望,掛在城牆上的一大張相片是誰。請立即Google「天安門城樓」,放在中央的死人像就是屬於一個兇手和淫魔。這說明什麼?這是一個拜魔的政黨,中國就是落入這個邪教!

泛民仲要同呢種政府講道理?

我又舉多幾個例子。689狼英有無誠信?用假學歷的一眾建制議員又有無誠信?強國袁呢?太監成呢?范婦人呢?譚朱頭呢?通通也是媚共小人,出賣港人,有何誠信?

好了,我地講講林子健吧。

民主黨協助自己黨員點見到無誠信?哦,我明了,因為林子健有機會講大話,因此民主黨就無誠信!

我真係要挑你班弱智成年人,我信錯朋友,借錯錢畀佢,後果是永遠不能取回呢筆錢。頂多我是「無腦」,信錯人卻變成「無誠信」?咁香港人信錯無誠信既中國共產黨、香港政府、我地偉大既三條七,咪代表我地都無誠信???

林子健單野都未查清楚,就被人落手扣!真係amazing!就算係犯法(假設),佢只是大話精,不是暴徒,不用幾十個差佬上門落手扣,但大家也明白,他其實是政治犯!Amen.

開庭2年多之後,5星級東莞太子酒店老闆梁耀輝(50歲)等組織賣淫罪案上周五(11日)一審宣判,今日辯護律師收到法院寄出的判決書。廣東東莞市中級人民法院判決,梁耀輝犯組織賣淫、串通投標、單位行賄3宗罪,被決定執行無期徒刑,剝奪政治權利終身,並處沒收個人全部財產。

呢種惡人梗係抵死。不過,大家留意一下大陸點判刑。 終身監禁?上述三條罪,我估除了在這種獨裁國家會咁判,先進國家唔會咁野蠻吧。怕佢有機會出番黎,亂講中共的壞話?哦,中共是同謀吧。剝奪政治權利終身,並處沒收個人全部財產?咁咪乜都無晒!咪即係搶錢!好彩中共能夠吞晒所有賊贓,佢交唔出錢,睇怕是死路一條。

沒有留言:

張貼留言