2017年9月8日 星期五

「恭喜劉匪曉波魂歸西天,祝賀劉霞永被我黨軟禁」

鬧得好!真係鬧得太好了!

這就代表:我地為黨去還擊!很棒吧!

但同時話畀全世界聽:我地擺明是偽善。

中國共產黨既無恥,可謂全銀河系至至至極緻,你叫諾貝爾和平獎得主做「匪」,會唔會太好笑,共匪自暴其短都慣了吧,仲要加一句「軟禁」。你班垃圾識唔識中文,軟禁係暗示了中國共產黨利用非法手段,軟禁沒有犯法只是過身的丈夫曾得罪過獨裁政權的劉霞,這種欺負無辜婦孺既非法政權,我地還可以說什麼道理,我只會恥笑其低能。

蔡副局長個仔大,定蔡副局長大?蔡副局長大,定共產黨大?梗係黨最撚大啦!

蔡副局長,好多謝妳為黨獻身,坦白講,我地共產黨響心入面,多謝妳個仔既所為,讓我地有機會打壓政敵,真真好耐都唔該晒!我地已經僱用愛字頭去配合。

大家請看清楚,誰最涼薄!

建制狗又點會為妳發聲,這就是偽善的最棒的世紀示範。

我相信蔡若蓮呢刻好難過,佢唔係因為畀人鬧而難過,佢唔係因為人地話個仔死得好而難過,佢很清楚因為投靠了共匪,先會有今日既鬧劇發生。而呢單野係會沒完沒了,響佢傷口上不斷灑鹽既人將會係佢老闆——中國共產黨。

好心,有骨氣的話,還有點良知的話,如果真的愛妳的孩兒的話,劈炮唔撚撈啦!

不過,我估計,佢九成會繼續忍受傷痛,做其走狗,繼續傷害我地香港年青既一代。

潘匡仁絕對是無辜的,他的遭遇肯定是一個悲劇,請你安息吧。

請所有參與此次政治鬥爭的所有人停下來,有氣力不如多關注抑鬱症病患者。政府有多衰有多無能,大家都很清楚,不用利用此次悲劇借題發揮的。唔該各位大佬!

沒有留言:

張貼留言